Praktiske oplysninger

Skyd genvej til praktiske oplysninger 

Som patient hos ReumaNord skal du til enhver tid føle dig i trygge hænder. Herunder finder du nyttige informationer for at gøre det nemt for dig at indrapportere en utilsigtet hændelse ved din behandling, bekvemt at finde tilsynsrapporten og hurtigt at finde ventetider samt træffetider.

Hjælp os med at blive bedre

Styrelsen for Patientsikkerhed står bag DPSD, der er en forkortelse for Dansk Patientsikkerhedsdatabase. Oplever du problemer eller fejl kan du indrapportere en utilsigtede hændelse, der omfatter en begivenhed, som forekommer i forbindelse med sundhedsfaglig virksomhed, herunder præhospital indsats eller i forbindelse med forsyning af og information om lægemidler.

Læs mere på dpsd.dk – eller læs informationsmateriale fra Styrelsen for Patientsikkerhed

Tjek tilsynsrapport

Sundhedsstyrelsen udarbejder en tilsynsrapport, som garanterer din patientsikkerhed hos ReumaNord.

Læs seneste tilsynsrapport udarbejdet den 7. december 2015 – klik her

Find ventetider og træffetider

Find ventetider og træffetider i forhold til feriedage og lukkedage bliver løbende opdateret via sundhed.dk – klik her

E-KONSULTATION

Her kan du skrive eller sende spørgsmål til klinikken. Det skal være enkle, konkrete forespørgsler af ikke-hastende karakter (f. eks. et prøvesvar), som ikke kræver supplerende spørgsmål fra vores side. Svar indenfor 5 hverdage.

Log in og vælg ‘Konsultation’ for at skrive til os. Vær opmærksom på, at der kan gå op til 10-15 min før du modtager sikkerhedskoden på din mail.

Du modtager en e-mail, når der foreligger svar fra klinikken. Vær opmærksom på, at den kan ende i din ’spam’-mappe, grundet sikkerhedsindstillinger på din e-mailkonto.

OBS!  Der kan være problemer med at tilgå e-konsultationen på Apple-produkter som iPads, iPhones m.v. ved brug af Safari. Brug i stedet f.eks. FireFox eller Google Chrome browser. Se mere om dette på login-siden.